Skolens logo

Valgfag nr. 2

Valfag nr. 2 er frivilligt og kan vælges af alle elever i 7. 8. og 9. klasse. Faget ligger uden for den ordinære skoletid, fx tirsdag 14:15-15:45 eller torsdag kl 15:15-16:45. For at et valgfag skal blive oprettet skal der være mindst 15 elever, der vælger det (gælder ikke elevband).

Digital tilmelding: https://forms.gle/nkLQhKLrr1CQt1cZ6

Du kan vælge mellem:

• Elevband (faget ligger på tirsdage) - der er audition for at komme i elevbandet.
  • Fransk for begyndere (begynderfransk med fokus på anvendt sprog samt fransk kultur)
  • Spansk for begyndere (begynderspansk med fokus på anvendt sprog samt på spansk kultur)
  • Science (anderledes eksperimenter og videregående teori inde for den naturvidenskabelige gren)
  • Kunst (kreative processer inden for mange materialer og kunstarter)